“Ben iç dünyamda birilerine bağırıp çağırırken, normal hayatın seyrinde sesimi yükselttiğim insanlar, bana bağırıyor zannediyordu. Bir türlü galip gelemediğim o savaşı bitirdim; çünkü sadece ben savaşıyordum, kendimle.”
Eren
"Ben, duygu ve düşüncelerini dile getiremeyen biriyim; içimi içime dökerim. Öyle güzel şiirler, sözler yazarım ki içimde… İçimi okuyabilene aittir hepsi."
Eren
“Senin okuduğun kitapları senden istiyorum; elinin değdiğine dokunmak, gözünün baktığına bakmak, aynı sayfada sinirlenip aynı sayfada ağlamak istiyorum. Seni anlamak istiyorum."
Eren