Rüyamda bir şiir gördüm. Güya kağıtlara birkaç tane yazmışlar, arkadaşım bana sen bunu oku diye bana bir tanesini seçiyor, o numaradaki şiiri açıyorum. O kadar güzeldi ki. Ama tam bir kez okudum ve annem uyandırdı...
Zaten eminim böyle bir şiir yok bence, yani rüyada gerçek bir şiiri görmek çok düşük bir ihtimaldir diye düşünüyorum... Yine de bir bakabilmek isterdim fakat hiçbir şey hatırlamıyorum. Bir kelime var aklımda sadece, o da tek başına çok saçma hahahs hemen chatgpt ile tarattım bile ama yok... 😭😭😭😭😭 Keşke kağıdın ekran kaydını alabilseydim ahahshdhdhdhd
"...Mükemmelliklerine tapıyorum ama onun hataları, en azından zaafları onu bana yakınlaştırıyor, kalbime yerleştiriyor...
Bu hataları, ona ulaşmak için adım adım çıktığım basamaklar. İşlenmiş, yapay bir dağ olsaydı, hiçbir eşi bulunmasaydı ona ulaşmanın hiçbir yolu olabilir miydi? Yosunlu yarıkları ve vadileriyle, yukarı davet eden eğimiyle, ulaşmanın zevk vereceği tepesiyle doğal bir dağ onunki."