Stefan Zweig hayranıyım,
hepsi çok güzel, duyguyu veriyor alıyor götürüyor, hissettiriyor, tedirgin ediyor,
bir çırpıda okunabilecek harika eserler....
Biraz yönetim, biraz gizem, ele geçiriş, baş kaldırış, cehalet, görmezden gelme, güç, acizlik... olaylar olaylar akışına kaptırtıyor...Güzel! okunması gerekenlerden.
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,8bin okunma