Bizim dünyadaki hakkımız ekip biçmek ve yaşamak için birazcık toprak ve nihayet uykuya yatmak için daha az bir toprak, yani bir çukurla sınırlı değil mi?
--
Biz insanın canına kıymasından söz ediyoruz, siz bunu bir olağanüstülük ve yiğitçe bir eylem gibi gösteriyorsunuz. Hiç değilse bu noktada haksız olduğunuzu kabul edin. Çünkü sanırım ölmek, hayatın türlü cefalarına göğüs germekten daha kolaydır. Öyleyse, canına kıymak yiğitlik değil, uyuşukluk ve korkaklıktır.