Kitapta farklı karakterlerin bakış açılarıyla anlatılan hikaye var. Maeve Binchy de bazı kitaplarında bu tekniğe başvuruyor. Ayşe Kulin sıkmadan okutuyor kendini.
Enteresan bir kitap. Bir dava süreci söz konusu. Tutuklama söz konusu değil ve açık bir suçlama da yok. Zaten simgesel bir kitap olduğunu okumaya başlamadan önce öğrenmiştim. Ana kahramanımız K.'nın savunmalarını, itirazlarını okumak keyif verdi. Herkese tavsiye edilecek bir roman değil.