"Bu kadar acımasız, bu kadar sevgisiz, bu kadar hoyrat bir dünyada hiçbir şey olmamış gibi yaşayamazdım"
Ahmet Ümit sen muhteşem bir yazarsın.. Polisiye filmi gibi bir kitap okudum. Almanya'dan Bergama'ya uzanan bir hikaye...
Ben çok sevdim sadece mitolojik bilgi verilen bölümleri atladım.
Okuyun, okutun arkadaşlar