📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Reşat Nuri Güntekin 'in yıllar önce okuduğum kitabını bir de şimdi okudum. Yazarın daha önce "Acımak " İsimli kitabını da severek okumuştum.
Önceden beri "Çalıkuşu" İsimli tüm dizileri izledim. Feride de bazen kendimi buldum bazen de yalnızlığına şahit oldum. Çok sevdim. Akıcı bir dil film gibi hayat hikayesi..
Öğretmen olmanın zorlukları, yaşanan sıkıntılar, toplum baskısı gibi unsurları barındıran bu kitabı lütfen okuyun, okutun