"Bana öyle geliyordu ki, ben şimdiye kadar kendimi tanımamıştım. Şimdiye kadar tasarladığım haliyle dünya,değerini yitiriyor, geçersizleşiyordu; gecenindi söz; dünyanın yerine gecenin karanlığı hüküm sürüyordu . Bana öğretmemişlerdi geceye bakmayı, geceyi sevmeyi."
"Yoksa maksadım bir vasiyetname yazmak mı? Hayır! Çünkü ne malım var kadıya yedirecek,ne dînim var şeytana verecek. Hem sonra daha nesine takılıp kalacağım bu dünyanın ?"