"Yoksa maksadım bir vasiyetname yazmak mı? Hayır! Çünkü ne malım var kadıya yedirecek,ne dînim var şeytana verecek. Hem sonra daha nesine takılıp kalacağım bu dünyanın ?"
"Böyle durumlarda herkes, güçlü bir alışkanlığa, bir tutkuya sığınır: Ayyaş içer, edebiyatçı yazar,yontucu taşı yontar,acısını dindirmek için her biri, en kuvvetli güdüsünden medet umar ve gerçek sanatçı,kendi bağrından şaheserler yaratır. Ama ben,ki zevksiz ve biçare biriyim,kalemdanlar boyayan bir ressam parçası,ben ne yapabilirim?"