“o büyük ve muazzam zamanda unuttum kanatlarım çok oldu üşüyor benim
bu beyaz ıssızlıkta göğsüme düşüyor
bu yüzden eğik boynum. 
bir kuşun anısı kalmış bende, saklı
bundan gözlerimdeki kayalık,
içimdeki serseri buzullar 
-dürtme içimdeki narı
üstümde beyaz gömlek var."
“ Benim size bütün bir kış söylediklerimin büyük bir çoğunluğu da yalandı. Ama şimdi söyleyeceklerim gerçek: ‘ Yavrularım, insanlar üç aylık bebekken, nedeni bilinmeyen hastalıklardan ölmeden de yaşayabilirler. Cüzzam, trahom bir alın yazısı değildir. Hiçbir şey alın yazısı değildir, yavrularım.’ “
“ Fakat bu dünyada her şey mümkün, en iyi işkenceci uzmanlarımızın da eve döndüğünde kendi evlatlarını öptüğüne, hatta bazılarının sinemada film seyrederken ağladığına hiç kuşkum yok.”
“Ti-Li-li, ti-li-liii” bizim yörelerde Ermeni’nin, Kürt’ün, Türk’ün, Süryani’nin, Keldani’nin hasılı tüm toplumun sevinç çığlığıdır. “Ti-Li-Li” siz sevinç olmaz !”