Hani aklımızda dolanan bir düşüncenin, bir hatıranın ucunu yakalamaya çalışırız ama elimizden kaçar ya; Corwin'in hafıza kaybı da ben de böyle bir his yarattı. Ve bu şekilde olması çok hoşuma gitti. Ben de olayları, Amber'i, kişileri Corwin ile birlikte hatırlıyormuş gibi hissettim. Seriye gayet iyi bir giriş kitabıydı.
Hikayenin akışını beğenmeyenler olmuş ama Roger Zelazny'nin kalemine yabancı olmadığım için ben garipsemedim. Aksine bu tarz yazarları, okuyucu olarak sana da alan bırakan yazarları, daha çok beğeniyorum.