🫶🏻
Üzgünüm ama umutsuz değilim.
Dün geceyi çok gergin, üzgün, geçmeyen bir karın ağrısı ve boğazımda bir düğümle geçirmeme rağmen, kendimi de şaşırtarak, soğukkanlı kalabildim.
Yaşamak, nefes almak keşke bu kadar zor, keşke bu kadar yük olmasa bizlere.
Ama inanmayı, umutlanmayı asla bırakmayacağım.
Çünkü direnmekten, umut etmekten vazgeçtiğim gün nasıl yaşamaya devam ederim bilmiyorum.
İlk oy kullandığımda 18 yaşındaydım ve o heyecanımı hala hatırlıyorum. Bugüne kadar sandığa gitmediğim tek bir seçim olmadı; hiç kazanan tarafta da olmadım (muhtarlık seçimlerinde bile). Ama asla sandığa küsmedim, küsmem de.
Yine sandığa gidip inandıklarım ve karşı çıktıklarım uğruna oy vereceğim.
Asla pes etmeyeceğim. 🫶🏻
#sanasözyinebaharlargelecek