Anemoia

"Ama onu yine de sevebilirim değil mi? Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın, Tanrı aşkına. Özellikle de hayatta olanlardan bin kez daha iyi kalpli bir insansa..."
Sayfa 161·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın?
Sayfa 147·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir şey çok iyi yapıyorsanız, bir süre sonra dikkatli olmazsanız gösteriş yapmaya başlıyorsunuz. Ve sonunda da iyi olmaktan çıkıyor yaptığınız.
Edebiyat
Demek istediğim şeyi anlatamıyorum. Anlatabilsem de anlatmayı isteyeceğimden pek emin değilim.
Edebiyat
"Bazı şeyler olduğu gibi kalmalı. Elinizde olsa da, onları büyük cam vitrinlere koyup oldukları gibi kalmalarını sağlayabilseniz..."
Sayfa 117·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman