nur

nur
@esenli
“Ben çiçeklerin samimiyetine inanıyorum. İster tenekeye ekin, isterseniz en pahalı saksılara. Emeğiniz kadar güzelleşiyorlar.”
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamanı tanrı yaşar,insanoğlu hep ölmek için yaratılmış.
1000k
Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar?
Alıntı
Acı ne kadar derinden olsa da zamanla tüm çiçekler güneşe döner yüzünü…
Alıntı

nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·210 syf.·
40 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Yu Hua
8.5/10 · 70,6bin okunma