Eylem

" ingmar Bergman'a sormuşlar; 'Gidişat kötü,dünya nasıl kurtulacak?’, ‘Utanç', demiş Bergman. 'Dünyayı bir tek utanç kurtarabilir’”...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de,deli dedikleri tek kişilik bir azınlıktı. 
Sayfa 105
Ben seninle sevgilim, Mutsuz ama bahtiyardım..
Buraya, küçük mutlu güneşler koydum. Günlerimiz karanlık ve çok soğuyor bazı akşamlar, ısınırsın. Buraya, bir inanç bir inat koydum. Tut ki unuttun, tekrar bak, o inat neyse, sen osun. Buraya yolun yokuşunu koydum. Bildiğim için yokuşu. Zorlanırsa nefesin, unutma, ciğer kendini en çabuk onaran organ, valla bak, aklında bulunsun. Buraya umutlu günler koydum. Şimdilik uzak gibi görünüyor, ama kimbilir, birazdan uzanıp dokunursun.🎈