gh.

gh.
@esergenc
kimisi kuyu kazar her susayan içsin diye kimisi de kuyu kazar gelen geçen düşsün diye... @---->---->---- @---->---->---- ''Yay gibi eğri olsam el üstünde tutarlar beni, ok gibi doğru olsam uzağa atarlar beni''
Bence Doğru
"Büyük olsun seneye de giyer diye büyütülen çocuklardık biz. O yüzden hep bir beden bol geliriz bizi anlamayanlara.."
Reklam
"Görüşlerinizin Hiçbirine Katılmıyorum! Ama bunları özgürce açıklamayabilmeniz için sonuna kadar yanınızda olacağım"
Tarih
Bence Doğru
Paran varken özgür olmak çok kolaydır.Önemli olan hiçbir şeyin yokken özgür olabilmektir.
Bence Doğru
Hamal ancak yük altında güzel yürür...
Bence Doğru
Yıldızlar gece çıkıyor. Yıldızları görmek isteyen insan geceye razı olmalıdır.Hayatın yıldızlarına ulaşmak istiyorsan, içindeki geceye razı olmalısın
Reklam