Dünya kurulduğundan bu yana vardık, bundan sonra da olacağız. Şöyle bir düşünürsek, kötülük, zulüm, yoksulluk, haksizlik, insanin insani köle gibi kullanması sürüp gittiğine göre, biz hep yenilmisiz. Belki bir gün gelir, bir kere de biz onları yeneriz, yeneriz, yeneriz ...