kendini geliştirmek, özgüvenli olmak. bunlar elbette olmalı. asla karşı değilim. lakin bugün kişisel gelişim başlığı altında işlenen, olması gerektiğine inanılan davranış biçimlerine dikkat edin; fazla kibir, fazla üstten bakış, fazla göğsünü kabartma, fazla bilmek.. iyi de, bu tavırlar bizim öz kültürümüze uygun değiller. özü itibari ile tamam ama fazlasıyla olması hiç bizlik değil..