nasıl bir çağa denk geldim;
- her şey hareketsizlik üzerine dizayn ediliyor.
- insanlar asosyal olsun diye bir hayat tasarlanıyor.
- robotik bir sistem inşa ediliyor ki bu aslında sonumuza yolculuk.
süreç şöyle işletiliyor;
- tüm bunlar yapılırken bizler sanıyoruz ki; sürekli hareket halindeyiz, iletişim imkanlarımız arttı çok daha sosyaliz sanıyoruz, her şeyleri tek tuşla halledince kontrol bizde algısına kapılıyoruz.
inanılmaz güzel reklamlar ile ayakta uyuyan çağa denk geldim, iyi mi..