kimi zaman bir yabancı gibi görürdü beni, diğer zamanlarda ise kendini tümüyle bana verirdi; o zaman kollarına atıldığımda kimi kez her şey birden değişir ve sanki bir buluta sarılırdım.
şemsiyenin bulunma amacı güneşten korunmaktı. lakin geldiği noktada yağmurdan koruyucu olarak belleklerimizde. acaba diyorum insanoğlunun da amaç ve gayeleri, şemsiye örneğindeki gibi bir sapmaya uğramış mıdır, yüzyıllar içerisinde..