yaşarken ölmenin anlatımı yavan geliyor bana. şöyle anlatılsa daha iyi olabilirdi : dışa doğru ölenler var aramızda, içe doğru capcanlı bir ormandır esasen. insanlara ölmektir, yaşarken ölmek..
omurgası olmasın mesela vücudun. ne olurdu? fizyoloji bilmemize gerek yok. tüm vücut yığılıverirdi. karakterlerde de omurga vardır dostlarım. hakikaten vardır. gösteremem ama ispat edebilirim..