Gözlerinde yeni gün
Uyan artık sevdiğim, Gözlerin gözlerime değsin. Gün açsın artık; Duyalım kuşların cıvıltısını, Horozların sabah müjdesini... Bizim kedi gelmiştir şimdi, Eşikte, gözlerini açmanı bekler. Bekler ki önünü görsün, Işık tutsun o güzel gözlerin. ​Uyan artık güzel kadın, Kalbim sesini özlüyor, Gülüşünü özlüyor en çok... Ve kalbinle gözlerin arasındaki O gizli dehlizi... Aç artık o gizli dehlizi; Bak, kalbim nasıl çarpıyor. ​Birazdan yarılacak gök, Ve her sabah doğan mucize Yeniden bağışlanacak bize. Alışmış gözler, alışmış hakikat... Her şey sıradanlaşmışken sevdiğim, Sen aç gözlerini ki, tefekkür edelim. Yüce Mevla’ya Şükürler, dualar edelim. ​Gözlerinde görmek istiyorum mucizeyi; Aç gözlerini sevdiğim, Aç ki başlasın artık görevine mavi gök...
Şiir
"Seni gerçekten anlamayı denememiş biri için söyleyeceklerin hep fazla gelir" demişti Filibeli Ahmed Hilmi. Trajik bir tezatla... İnsan konuştukça, izah ettikçe daha da anlaşılmaz. Her ikna çabası ve ısrarı anlaşılmama direncini kışkırtır. Tam bu eşikte susmak en âlâ cevaptır.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İyi geceler
​"Seni gerçekten anlamayı denememiş biri için söyleyeceklerin hep fazla gelir" demişti Filibeli Ahmed Hilmi. Trajik bir tezatla... İnsan konuştukça, izah ettikçe daha da anlaşılmaz. Her ikna çabası ve ısrarı anlaşılmama direncini kışkırtır. Tam bu eşikte susmak en âlâ cevaptır.
Duygu ve Düşünce
Bilgiyi almak kolaydır. Bilgiyi yaşamak zordur. İstediklerinize DİKKAT edin. Çünkü evren bazen istediğin şeyi vermez. Önce ona hazır olmayan parçalarını senden alır. Bolluk istedin. Önce eksiklik bilincin kırıldı. Özgürlük istedin. Önce bağımlılıkların önüne çıktı. Yükselmek istedin. Once seni aşağı çeken her şey görünür oldu. İşte bu yüzden dönüşüm acıtır. Çünkü kaybettiğin şey hayatın değil... Eski kimliğindir. Acı, dönüşümün en acımasız kırbacıdır. Sana neyi bırakman gerektigini ögretir. Neyi taşıyamayacağını gösterir. Ve sonunda... Seni kendinle baş başa bırakır. Iște o an iki seçenek vardır: Ya eski küllerin arasında oturursun... Ya da o küllerden yeniden doğarsın. Bugün birçok kişi tam bu eşikte. Bir dönem kapanıyor. Bir bilinç doguyor. Ve unutma... Yükselmek isteyen herkes ışığı ister. Ama gerçek yükseliş, ateşten geçmeyi kabul edenlere gelir.
Seni gerçekten anlamayı denememiş biri için söyleyeceklerin hep fazla gelir" demişti Filibeli Ahmed Hilmi. Trajik bir tezatla... İnsan konuştukça, izah ettikçe daha da anlaşılmaz. Her ikna çabası ve ısrarı anlaşılmama direncini kışkırtır. Tam bu eşikte susmak en âlâ cevaptır.
Duygu ve Düşünce
Kendine hürmeti olan bir ruh, ağırlanamadığı hiçbir eşikte israr etmez.
İnsan ve Duygular