Yine bir şaheser. Psikolojik analizleriyle bildiğimiz Zweig, kısacık ve mükemmel anlatımıyla yine bende derin izler bıraktı.
Tatil için ogluyla Birlikte Avusturya'ya giden kadın, otelde bir Baronla tanışır. Baron -çapkın ve küstah- kendine macera arar ve gözüne alımlı, dolgun vücutlu leydimizi gözüne kestirir ve ona yakınlaşmak için kadının 12 yaşındaki oğlu Edgar'ı kullanır. Amacına ulaştığındaysa, Baronumuz Edgar'ı görmezden gelmeye başlar,ve annesi Baron'un kendisine olan ilgisinden de gittikçe haz alır... Devamını anlatmayacağımm kurgusu harika, kesinlikle okunulması gereken bir eser!