“Sen ki , ya bir köşebaşında
kan sızarak başından gebereceksin
ya da bir darağacında can vereceksin.
İyi bak yıldızlara onları göremezsin belki bir daha
Delikanlım!
Belki beni anladın.
Belki anlamadın.
Kesiyorum sözümü."
“- Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmış. Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları.”