Kapatık şifreyi unutmuşuz

Kapatık şifreyi unutmuşuz
@esk_i
"Benim şarlatanlığıma gelince... onu zaten biliyorduk."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün hayatımızı yersiz çekingenliklerle mi geçireceğiz Olric? Cesareti yalnız kafamızda mı yaşayacağız?
Korkuyoruz. Düsünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz..
Tanrı bizi öyle bir şekilde yaratmıştır ki her insan kendi ruhunu kurtarabilir veya yok edebilir.
Hayattan korkuyordum, ondan kaçıyordum ve her şeye rağmen, ondan yine de bir şeyler umut ediyordum.