Esklar

Benim canım gökyüzüm!
Bir gün Çok bunalırsan Denizin dibinde Yosunlara takılmış gibi Soluksuz Sakın unutma gökyüzüne bakmayı Gökyüzü senindir Gökyüzü herkesindir
Sayfa 31 - DEX
Reklam
Hiçbir şey beni içine alamıyor. Ben her şeyin dışındayım. Hayat akıp gidiyor ve ben onu uzaktan seyrediyorum.
Sayfa 324 - DK
Bazı insanlar iyi ki doğmak yerine iyi doğsaydı keşke :/ Esklar
Şimdi artık şehirlerden şehir beğen. Ben olsam Bursa'ya giderdim. Oranın havası çok güzel. Arkanda koca Uludağ, insan bakmaya doyamıyor. Yaz ayrı, kış ayrı güzel.
Sayfa 272