Gregor Samsa; zaman zaman içimizden geçen düşüncelerin, kendimizi soyutladığımız anların, bedensel ölümden önce kendimizde öldürdüklerimizin tasviri olmuş.
Algılamak istediğimiz gibi algılıyoruz, görmek isteğimiz gibi görüyoruz bunu oluşturan şey artik geçmiş yaşantılarımız mi yoksa şimdide oluşan sezgilerimiz mi? Bu soruya cevap ararken bile o anı kaçırma niyetinde değilim. sezgilerin gücü her zaman daha fazla.Yakaladığımız en küçük detaylar bizde bütünleşip sezgilerimizle sonuca varmamızı sağlıyordu. Yanılgılarımız mi? Yoksa o şekilde görmek istediklerimiz mi? Her ikisi de aynı. Düşüncelerimizi ve algilarimizi değiştirmek isteyenler bir şeyi unutuyorlar. "duyguları" işte kacirmadigimiz detayları burdan yakalıyoruz. Çünkü kalp herşeyden önce var ve öyle de olacak...#sbtshn#