Neye benzer bunları düşünmek bilir misiniz? Cehennemdeki kazanı tek başına devirmek istemeye. Zaten tek başına deviremezsiniz kazani. Devirseniz bile yanarsınız. Üstelik cehennem yine bütün görkemiyle cehennem olmaya devam eder. Işe başka gözle bakmak gerekiyor.
Deniz kenarında yosun bağlamış kayalıklar; öfkesi değilmiydi denizin dalğalari ! Peki ya suçu neydi? yeşermeye mahkum kalmış kayalıkların. Yüreğinde büyüttüğü bütün acıyı kayalara çarpa çarpa dindirdi, o kocaman deniz. Suçu sevmekmiydi kayalıkların ,cezası bu kadar acı mı olmalıydı sevdanın . Çıt çıkmadı taşlardan. Taş olsa çatlardı derler ya... kırıldı bazen un ufak oldu ama vazgeçmedi sevmekten. attı bazen kendini sevdiği için dilek tutan insan oğlunun elinden sevdiğinin yüreğine 1 seker 2 seker 3üncü de gömerdi kendini sevdiğinin yüreğine. Sevdasımıydı onu insan oğlunun ellerine sığacak kadar minicik yapan, yoksa suçumuydu sevmek . Ne zaman bitecek öfkesi denizin ne zaman son bulacak hasreti yosun bağlamış taşların. Duyduk mu çığlıklarını kendini sevdiğine feda ederek paramparça olan taşların .İnsan öldürür mü gerçekten sevdiğini yoksa sevdamıydı fedakarlığın adı.