#sbtshn#
Canlılık belirtisi arıyoruz her seyde... Güneşin doğuşu insani yeni bir yaşam gibi algılamasını sağlarken güneşin batışı için aynı şeyi söyleyemeyiz çünkü hüzün belirtisi olarak gözükür. Ağaçların yeşermesi,ilkbaharın gelmesi, toprağın canlanması olarak görülür. 《Aslında 》biz bunu başka yerlerde de hissederiz. Örneğin etrafa dikkatle bakınca bir dağın yamacında ağaçlar ya da çiçekler olmayınca orayı sahipsiz boş olarak algılarken, ağaçlar olduğunda oranın sahibi varmış gibi algılarız ve oranın sahibinin ağaçlar olduğunu bile bile...Biraz daha dikkatle bakınca mezarlıklarda da benzer seyler görebiliriz. GOREBILECEGIMIZ! KADAR SONSUZLUĞUN BELIRTISI OLARAK, ağaçlar ya da çiçekler yine buraya canlılık katsin istemişizdir.
Görmek istediğimiz gibi şekil veriyoruz. Güneşin batışı, sonbaharın gelişi hüzünlerine inat!...