Biz yaralandık, biz insanlığımızı yitirdik, bizim İnsanlığımız gitti külümüz kaldı. Artık biz eski sağlıklı insanlık değiliz. Bizim çocuklarımız da artık o eski insan olmayacak. Torunlarımız da üstlerine kıyamete kadar kan yağacak, yaralanmış, yarı deli, birbirlerini yiyerek bütün acıma insanca duygularını yitirmiş, şu dünyada içlerinde ki ışığını boşaltmış, öyle dolaşacaklar, birbirlerinin gözlerini oyacaklar….