Esma

Esma
@esmaayy
Ankara Üniversitesi
Ankara
Amasya, 18 Ekim
5 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Her şey bir an nur içinde, sonra daimi karanlık. İşte geldi, işte gidiyor.. İnsanın ömrü, kainatın hayatı nur içinde bir an görünüp sönen hayal… Bir gölge oyunu!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitabı öyle bir keyifle okuyorum ki resmen bitmemesi için uğraşıyorum
"Elbette acı çekeceksiniz, hayat görüşünüzün genişlemesinin bedeli bu. Elbette korkacaksınız, yaşamak tehlikede olmak demektir."
Sayfa 272·Kitabı okudu
İnsanı yaşatan asıl şey endişe değil midir ?
Şirazlı Şadi’nin insanı nasıl tarif ettiğini not ettim defterime: "Yek katre-i hunest ve hezar endişe" yani "Bir damla kan ve binbir endişe"
Sayfa 186·Kitabı okudu
"İnanın bana, hayatın tek gerçek yanı kurgudur, yani hikayelerde anlatılanlardır."
Sayfa 83·Kitabı okudu
Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir ?