şu kadarını söylemeliyim ki muhteşem ve okunmaya değer bir kitaptı. Afganistanın savaş ve zor günlerinde ayrı ayrı şehirlerde yaşamalarına rağmen aynı hayatın içinde yolları kesişen ve anne kız gibi birbilerine destek olan iki genç kadının hayatı ve ettikleri mücadeleyi anlatıyor. İbret alınması gereken bir öykü.
- Bu kentin ne çatısını aydınlatan ayları sayabilirsin
Ne de duvarlarının gerisine gizlenen bin muhteşem güneşi-