Hepimizin korkuları vardır. Başarayamayacağımızı düşündüğümüz şeylerden kaçarız kara geceden kaçarız. Evrenin bir lütfu mu desem bilemiyorum. "Kara Gece"den kaçtığım bir anda bu kitap hediye olarak geldi. Bu kitabı okumak asla aklımda yoktu. Ama iyi ki okumuşum saatler içinde soluksuz bir şekilde bitirdim. Cesaret aşıladı bana diyebilirim.