Hayattan ne isteyebilirdi? Doğmuş, büyümüş okumuş, devlet hizmetine girip memleketi dolaşmış, ihtiyarlamış, evlenip kavga ve dırıltı içinde bir hayat geçirmiş ve nihayet bu hale gelmişti… Herkes başka türlü mü yaşıyordu sanki? Başka türlü nasıl yaşanırdı?