A.

Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz..
Ben ki, "iyi ki" değil "keşke"yim hep. Neye tanık olduğumu bilsem, hiç daha fazlasını kayıt düşmez miydim?
Sayfa 181
Her kaza bir kayıp, kaybettiğimi zannettiğim şeyi aslında hiç bulmamışım ki.
Sayfa 135