Gerçi elimizin altında kitaplar var,ama bu canlı bir sohbetin,karşılıklı bir ilişkinin yerini tutmuyor.Çok da doğru olmayan bir kıyaslama yapmama müsaade edecek olursanız,bence kitaplar notaya,sohbet ise şarkı söylemeye benziyor.
Acıları hafifletmenin amacı nedir?İlk olarak,acıların insanı kusursuzluğa götürdüğü söylenir.İkinci olarak ise,eğer insanoğlu acılarını hapla ve damlalarla hafifletebileceğini öğrenirse,bugüne kadar onları hem her türlü kötülükten koruyan hemde onlarla mutluluk bahşeden dini ve felsefeyi tümüyle terk edebilir.