“Anlasana, herkes birbirinin katili. Ama sorsan herkes çobanyıldızı, herkes incitildi, herkes aldatıldı.Peki o zaman inciten kim, kim kırdı bunca insanı? Şunu kafana sok artık, kötülük bu türün hamurunda var.”
Kaderime söyle; ömrümün kalanını yanına bıraksın.
Unuturum her şeyi, yeter ki saçları gözümü kapatsın.
Bi evimiz olsun. Kedi ve köpekler kapımıza yatsın.
Güneşe gerek yok, gözlerinde doğup yine gözlerinde batsın.
Bu kadar uzaktan gülüşünü izleyemem ki.
Yeniden bize 'biz' diyemem.
Tuhaf ama sarılırım elbet seni görsem.
Ama nefretimi de gizleyemem.
Beni nasıl ve kimde unuttuğunu bilemem.
O yüzden 'Hatırla ve sev yine.' diyemem.
Her şeye rağmen,
Yine de bi başkası kalbimi söker ama giremez.
Uzaktan gören eve döndüm sanar.
Neresinden dönsem zarar.
Üzgünüm iyileşmedi açtığın yara.
Yaşamadan öl ki yaşattığını bana, iyi ol.
Bunun aksini kaldıramam.