esma

“Ama dikkatli ol. Bazen burada tuhaf insanlar da oluyor. “ “Tuhaf insanlar her yerde.”
Reklam
Evet kimsesizdik ama umudumuz vardı.
1kya iyi niyetler :)
Dilerim yolları uğurlu olsun, aydınlık olsun. Havalar günlük güneşlik, Tuttukları altın olsun...
Ben de günahkâr kullarındanım Allahım…
Reklam