Kadın-erkek ilişkilerinde hâlâ ilk insanların hatalarını tekrarlıyoruz: Beklemek, romantizmin cenaze törenidir. Çünkü duyguların kök salacağı gönül zeminini erozyona uğratır.
her düğünde yaşlısı genci bütün kadınlar gelinin yerinde olmak isterdi. Cenazelerde durum tersiydi, kimse tabuta alıcı gözlüyle bakmazdı. Musalla taşına en uzak nesne beşik değil, nikah masasıydı...