Biz bir aileyiz cümlesinin kurulduğu yerde en az bir insan acı çekiyordur ya da zor durumdadır. Kimse lunaparkta balerinin eteklerinde savrulurken ve mutluluktan kahkalar atarken birbirinin kulağına eğilip "Biz bir aileyiz" diye fısıldamaz..
Öldüğüm zaman arkamdan okuyup da utanacakları bir şey kalmasın diye mesajlarımı düzenli olarak silen,aynı sebebe dayanarak hiçbir zaman günlük tutmayan biriyimdir. Çünkü uzun yola giderken bile temiz iç çamaşırı giymemin sebebi hala yolda kaza olabilir diyedir.