Çok şükür seriyi aralıklarla okuyarak.ancak bitirebildim. Popüler şeylerin hiçbir zaman hayrını görmemiş biri olarak, ben bu seriden kesinlikle tat almadım. Yazarımız çok bilgili, altyapısı son derece sağlam birisi bu su götürmez bir gerçek olabilir ancak, üstadım; anlatacağım her neyse anlat geç kurbanın olayım, bu kadar çok bilgi paylaşımı fazla yahu. Ne nöron bitti ne korkteks bitti.. neyse.. Çok şükür bu yıla bu kitapla veda ediyorum. Yazarın popülaritesi fazla olsa da, son kitap bence serinin ününe yeterli değildi. Sevgi ve saygılarımla efendim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖