Şermin Yaşar benim için çok ayrı bir noktada. Tüm yetişkin öykülerini okudum. Baktım bir şey kalmadı. Son çıkan çocuk kitabıyla devam edeyim dedim. Yine bir solukta bitti. Çocuk kitabı olabilir ama yetişkinler için de çok güzel mesajlar vardı, görmek isteyene. Bu kitapta atasözleri var, emek var, hayallere tutunmak var, dostluk var, güven var. Daha neler neler var da okumayanlar için sürprizi kaçmasın. Okuduğum ilk çocuk kitabıydı. Diğer çocuk kitaplarını da okumaya karar verdim. Yetişkin yanıma sarıldığı gibi çocuk yanıma da sarıldı Şermin Yaşar.
Evde hayal kuruyor, sonra sokağa çıkıyor ve hepsini tek tek gömüyorsun bir yerlere. Hayatın aklındakiyle alakası yok. Eter koklatılıp bayıltılmış ve hiç bilmediğin bir yere getirilip bırakılmış gibiyim. Eve dönmek istiyorum artık. Kendime dönmek.