Melisa Kesmez'den okuduğum dördüncü ve son kitap. 2022'nin sonlarına doğru tanıştım kalemiyle. Bütün kitaplarını içim taşa taşa okudum. Bazen Bahar da öyleydi.
Yaşadıklarımı gördüm, yaşayamadıklarımı gördüm. Güzelliği karşısında gözlerim doldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç dikkat ettin mi, Smurov, kış ortasında derece sıfırın altında on beş, on sekiz dereceye düştüğü halde hava insana karın az, derecenin daha yüksek olduğu kış başından daha yumuşak gelir. Şimdi de öyle... Çünkü insanlar baştan soğuğa alışmamıştır. Hayatta alışkanlığın büyük önemi var. Devlet ve siyaset işlerinde de alışkanlık her şeyin başı.