Hayat akıp gidiyor...
Zamanı kontrol edemezken nasıl da büyük hesaplar, kitaplar yapıyoruz değil mi?
İşte buna yaşamak diyoruz: "Yaşayan için hayat devam ediyor." Diyoruz ya işte tam olarak öyle.
Sabah uyanıyorsun, işine/okuluna gidiyorsun , yemeye/içmeye devam ediyorsun, sevmeye/aşık olmaya devam ediyorsun...
Çünkü binmişiz bir trene ve ineceğimiz durak belli değil, ineceğimiz 'an' gelene kadar devam ediyoruz yola.
Herkese iyi yolculuklar dilerim..