Daha kötü çok az şey okudum. Yıllardır okumak için doğru zamanı beklediğim bir kitaptı. Büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için. Fanatiği çok fazla ana bana asla hitap etmedi.
Zor zamanlardan geçtiğim şu günlerde ne zaman ruhum daralsa elimin gittiği kitap… Terapi niyetine. Okunup rafa kaldırmak yerine sürekli el altında tutup ara ara açıp bakmak gerek. Serinin ilk kitabını da aynı duygularla okudum, sıra üçüncüde. Şifa arayan ruhlara şiddetle tavsiye ederim.