Daha önce okuduğum Japon Edebiyatı eserlerinden ve kitabın şöhretinden hareketle kitabı satın aldım. Gezi yazılarını severim lakin bu kitapta alıştığım gezi yazılarını bulamadım. Bir kere bütünlük yok. Kısa kısa notlar alınmış sanki. Şiir dediğimiz şeylerse asla bizim bildiğimiz şiirlerden değil. Yazarın gezdiği yerleri anlatırken kendi içsel yolculuğunu da anlatmasını bekliyordum ama öyle bir şey yok. Kitabın neden bu kadar ünlü olduğunu anlamadım. Vakti çok olan ya da benim gibi bir şekilde satın almış bulunanlar okuyabilir, diğer türlü almaya değmez.