"..Benim dünyada tattığım en büyük lezzet, hayat değil, insanlıktır! Her zaman olduğu gibi şimdi de yaşıyor olmanın değil, insan olmanın zevkini çıkarıyorum."
"Geçmişime bakıyorum da, hayat bu güne kadar bana hep güzel şeyler göstermiş: Bu dünyada her şey güzel. Çirkinlik diye bir şey yok; kimbilir, sadece aldanarak ve büyük bir budalalıkla, onda çirkinliği görenler çirkindir belki. Ama ben, dünyayı korku duygusuyla değil, güzellikle tanıyorum. Benim ona baktığım gibi, dünyada bana bakıyor ve gülümsüyor, ben ona neden gülümsemeyeyim? "