Esra

Belki de bana ne olduğunu sonuna kadar okumamıştım.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.
Sayfa 42·Kitabı okudu

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·480 syf.·
Beğendi
·
2022 2. kitabı
Elif Şafak
8.4/10 · 14,4bin okunma
Şayet insanlar da hayvanlar gibi, maziyi de geleceği de düşünmeden, birbirlerinin altını oymaya çalışmadan, şu anın içinde kalarak ve bir yudum suyun tadına vararak yaşayabilselerdi, şu dünya daha az mutsuz bir yer olabilirdi.
Sayfa 466·Kitabı okudu
Aşk gerekli değildi. Hatta yokluğu daha iyiydi. Aşk sadece ıstırap getirirdi. Sevgi yeterliydi.
Sayfa 399·Kitabı okudu