Beyniniz birden çok kişiliği olan bir insan gibidir; bazen rasyoneldir, bazen irrasyonel; bazen reflektiftir, bazen de reaktif. O yüzden, hepimizin farklı zamanlarda farklı insanlar gibi görünmemize şaşırmamak gerekir
Tanıdığımız şeyle -bu acı çekmek bile olsa- tanımadığımıza oranla daha rahat ederiz. Döngüler güçlüdür çünkü devamlılık sağlarlar, bu devamlılık bizi zorlasa bile.