“Evet ile hayır arasında,ruhlar maddelerinden uçar,başlar da bedenlerinden.”
Çok güzel bir kitaptı.Fazlasıyla akıcı bir kitaptı kesinlikle okumalısınız.
“Dinler insanları kutuplara ayırıyor: ‘bizden olanlar-bizden olmayanlar’,’cennetlikler-cehennemlikler.’İşte bunun sonucunda tahammülsüzlük,onun sonucu nefret ve şiddet”
O kadar güzeldi ki...Daha uzun olsaydı yine de okumaya hiç sıkılmadan devam edebilirdim.Aşkın insanı nasıl güzelleştirebildiği ve aynı zamanda da nasıl kötüleştirebileceğini göstermiş bence.